domingo, 6 de mayo de 2018

Caixa de la Vida de'n Roc


El divendres passat vaig fer la caixa de la vida a l’escola. La caixa de la vida consisteix en que un alumne pot portar el que vulgui des de petit a gran: objectes, vídeos, roba i més coses.
Jo vaig portar un vídeo que el vam fer entre tota la família, de quan tenia un dia fins als 9 anys ; a més a més també vaig ensenyar dues caixes d’objectes representatius meus.
Mentre vaig fer el vídeo a casa, recordava d’algunes fotos però d’altres no i els pares m’anaven explicant. També vaig veure moltes fotos i vídeos que feia bastant que no veia.
Em va agradar el vídeo i la caixa de la vida; m’ho vaig passar molt bé, ja que em va fer il.lusió veure fotos de quan era petit.    

>Roc

No hay comentarios:

Publicar un comentario