La Caixa de la vida m’ha
agradat molt perquè pots explicar el que tu vulguis relacionat amb la teva vida.
És divertit que em
preguntin coses per exemple : que és això? o de quin any és? etc... És com el
dia del protagonista que fèiem a infantil però en comptes de fer una activitat
amb els pare, consisteix en portar objectes sobre la teva vida, uns quants de
cada any. També pots portar un PowerPoint, un vídeo, el que tu vulguis.
M’ha agradat perquè m’he sentit la protagonista i també perquè això no es
pot fer cada dia.


No hay comentarios:
Publicar un comentario