miércoles, 23 de mayo de 2018

Caixa de la vida Farners


La Caixa de la vida m’ha agradat molt perquè pots explicar el que tu vulguis relacionat amb la teva vida.

És divertit que em preguntin coses per exemple : que és això? o de quin any és? etc... És com el dia del protagonista que fèiem a infantil però en comptes de fer una activitat amb els pare, consisteix en portar objectes sobre la teva vida, uns quants de cada any. També pots portar un PowerPoint, un vídeo, el que tu vulguis.
He estat explicant i responent preguntes i això m’ha agradat molt.

M’ha agradat perquè m’he sentit la protagonista i també perquè això no es pot fer cada dia.




No hay comentarios:

Publicar un comentario