lunes, 19 de marzo de 2018

El Miquel, ens ensenya la caixa de la seva vida






La Caixa de la meva vida

El divendres dia 16 de març vaig portar la Caixa de la meva vida a l’escola. La meva caixa portava coses com per exemple: la samarreta del 2008 de la Festa Major de La Gornal, que es l’any que vaig néixer. També vaig portar el meu primer tall de cabell, la pinça del cordó umbilical i la meva primera sabata…

Vam fer una rotllana al terra i vaig començar a explicar las coses que havia portat de més petit a més gran. Els companys de classe preguntaven moltes coses mentre jo disfrutava d’allò que estava fent. L’explicació va durar aproximadament un quart d’hora.

A mi m’ha agradat perquè he ensenyat als companys de classe, una mica la meva vida.
Miquel

No hay comentarios:

Publicar un comentario