miércoles, 7 de marzo de 2018

Rita, ens ensenya la caixa de la seva vida


El passat dia 2 de març vaig portar la caixa de la meva vida. Ens vam assentar en rotllana al terra, mentre jo anava traient i ensenyant als companys, tot el que havia portat.
Primer vaig començar allò de quan tenia mesos i després dels anys. També vaig ensenyar fotos d’on anava de vacances amb la família o amics, quan escalava, objectes representatius d’extrascolars,com ara : la faixa de castells, el folar del cau,..
El cau és esplai però es diu agrupament escolta, i el folar que els hi he ensenyat, serveix per no perdre’s.
Al dilluns vaig continuar ensenyant-ho perquè encara no havia acabat.
Els companys semblava que els hi agradava perquè no paraven de fer-me preguntes de cada cosa. Per ami això de la caixa de la meva vida ha estat fantàstic perquè això no ho pots fer cada dia. És una tarda on tots els companys t’escolten a tu sola!
Rita








1 comentario:

  1. Una activitat molt xula! A casa ens ho vam passar molt bé recopilant tota la història de la Rita.

    ResponderEliminar