lunes, 19 de marzo de 2018

L'Albert, ens ensenya la caixa de la seva vida

La Caixa de la vida 

 Cada divendres cada nen/a portem una caixa que li diem “caixa de la vida”. En questa caixa portem objectes que hem crescut amb ells i són importants per nosaltres.

Jo he portat varies coses : la pinça del meu cordó umbilical, els meu primers rinxols, unes sabatetes, l´espelma del meu primer aniversari, el DNI, foto de l´ equip de fútbol, roba de petit, un cotxe que em va regalar la Dora que es diu Rayo Mcqueen, àlbum de fotos de germans, llibre d´endevinalles, en Pepito un nino que em va acompanyar al quiròfan, fotos de les vacances d´estiu a San Juan de la Arena, una foto de la casa on va nèixer el meu pare a Asturies, bola de vidre, les botes de fútbol, EL DIARIO DE GREG 10 és el llibre que estic llegint ara a casa.

 L´activitat de la caixa de la vida m´ha agradat molt perquè ha estat una tarda per ensenyar coses que signifiquen molt a la meva vida.

Aquesta activitat és molt original i divertida, m´ha agradat que els meus companys m´escoltin i que em facin preguntes, ja que et sents el protagonista de la classe.

Albert




No hay comentarios:

Publicar un comentario